AngelainAfrika.reismee.nl

Vertrek en Aankomst

Gister ( 05-09-2016) was het zover mn reis naar Afrika is begonnen! Op het moment van deze blog schrijven zit ik te wachten op mijn doorvlucht naar Durban de plek in Zuid- Afrika waar ik een maand verblijf.

Ik ben om 21.50 nederlandse tijd vertrokken vanaf Schiphol met een heel moeilijk afscheid vooraf. Want nu het er dan echt op aan komt weet je wie je allemaal moet missen die maand lang! Maar afscheid nemen bestaat niet, ook al zijn het moeilijke momenten die erbij horen...(zie foto)

Momenteel is het in Dubai 2 uur later dan in Nederland, niet wetende toen ik op mijn horloge keek en de tijd op half 4 zag staan terwijl we om half 7 zouden landen..gelukkig optijd achter gekomen door mama die me nog even waarschuwden via een smsje,(dankjewel mama als je dit leest). Ik Vlieg om 10.25 weer door naar Durban waar ik om 16.45 aan kom. maar ik wil jullie alvast een deel van de reis laten weten, dus binnen kort de andere helft want mn internet is daar niet heel veel maar beperkt.. dus ik doe mn best jullie zo veel mogelijk informatie te geven!

Erg leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over mijn reis, dank daar voor!

Nou goed mijn wifi is hier niet zo lang (60 min) dus ik hou nu op met schrijven en zal zodra ik in Afrika een internet punt heb mn blog weer bij houden met verhalen en foto's !

Tot snel!

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Mama

Ik hoop dat de eerste spanning er nu een beeitje af is en dat je een beetje uitgerust bent voor je verdere reis ???? geniet en tot snel weer xxx

Angelique Gubbels

Heel spannend allemaal, ik hoop dat je een goede reis hebt!

Vera

Nou meid dit is al een grote stap je kunt het gr van hier allemaal

Annegret

Heel veel plezier daar, voor je t weet is de maand weer om en ben je weer terug. Geniet ervan!!!!!

Groetjes van ons allemaal!

René en Thea

Nou meis de eerste grote stap is gezet, je zult een geweldige tijd daar hebben. Je zult in een wereld komen met grote cultuur verschillen, en daar leer je ook weer van.
Groetjes en pas goed op jezelf.xxxx

Verona

Nou meid, afscheid nemen van je fam blijft moeilijk ook al is het voor 2 weken, een maand of langer dat maakt niet uit????. Maar inmiddels zul je wel in Urban zijn waar je een mooie maand tegemowt gaat. De eerste stap heb je algezet om daar alleen naar toe te vliegen en wat de rest van de maand betreft ook dat gaat je lukken. Heel veel succes en plezier????????

Papa

Blij om te horen dat de reis goed is verlopen ik hoop dat je volop gaat genieten van je mooie avontuur heel veel succes met je project en tot horens.
Xxx papa

Ellen

Ik hoorde dat je inmiddels goed bent aangekomen met al je bagage. Fijn! Morgen kennismaken bij je project... Spannend, hoor. Heel veel succes en plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!