AngelainAfrika.reismee.nl

Genieten met een hoofdletter G!

Met nog een week te gaan voor mijn reis er weer opzit kijk ik terug op 3 fantastische weken hier in Zuid-Afrika! Met ups en downs maar ook met een lach en een traan! In mijn vorige verhaal had ik het over de Wildcoast trip, dit verhaal gaat o.a over mijn 3daagse Safari want wat was het geweldig! Ik werd vrijdag rond 12.00 opgehaald maar moest eerst 'smorgens nog les gegeven,toen gingen we met een 3.5 uur durende autorit opweg naar het Safari park(ik kan de naam niet goed uitspreken laat staan typen) waar we aan kwam in een traditionele Zulu cultuur. Dat zijn de lokale mensen hier. We kregen eerst een rondleiding over hoe het er aan toe gaat en een paar woorden zulu's te leren. Vervolgens kregen we als verassing nog een optreden van de zulu gemeenschap waarbij we zelf ook moesten mee dansen, wat een sensatie was dat zeg haha! Zaterdag ochtend gingen we met een boot over de rivier on krokdillen en hippo's te spotten, dit zijn Nijlpaarden. Indrukwekkend dat zeker. Maar het aller mooiste was natuurlijk de safari zelf waar we na de boot tocht aanbegonnen en zondag ochtend om 6.00 mee verder zijn gegaan!We sliepen zaterdag in een soort centerparks terein heel luxe. Maar helaas hebben maar 4 van de Big 5 gezien maar dat mag de pret zeker bederven! Wat hebben we zowel allemaal gezien? Nou we zagen de olifanten(na lang zoeken), leeuw(nog net voor zonsondergang),zebra's(die lopen er genoeg), Giraffen(die zie je overal bovenuit komen haha) ,buffels(in groepen), antilopen(ook een stuk of 10),pumba's(ja van Timon en Pumba) en apen. Bovenal genoeg mooie dingen gezien!

Goed dat was mijn weekend, wat heb ik dan de rest van de week gedaan? Vooral les geven dus en af en toe helpen met knutselen. Woensdag was er vrijwilligersdag hier gingen we met alle vrijwilligers van be-more hun projecten af. Erg leuk om te zien hoe iedereen verschillend werkt. En donderdagavond was de byebye avond voor 2 vrijwilligers en al voormij. Hier hebben we spelletjes met de kids gedaan. Het was dus weer een geslaagde week.

Ik zet steeds week overzichten erop voor de gene die het opvallen omdat internet niet heel snel is en het me anders enorm veel tijd kost, maar dan weten jullie gelijk na wat langer wachten hoe het was!

Ik ga m'n laatste week nog even extra genieten want over precies een week ben ik weer veilig op Nederlandse bodem.

Liefs Angela.

Reacties

Reacties

Arthur

Wat leuk dat je zoveel mooie dingen hebt gezien en ervaren afgelopen weekend! Geniet ervan dat laatste weekje! Xxx

Verona

Wauw super wat je daar allemaal doet en gezien heb. Geniet nog van je laatste week. Tot gauw.xxx

Mama

Wat een indrukwekkende weken heb je al achter de rug. Je kunt er thuis van dromen maar als je het in het echt meemaakt dan is het denk ik wel heel anders en veel mooier dan je je voor had kunnen stellen.Geniet van de laatste week en we zijn toch ook weer blij als het zondag is en je weer thuis bent.
Veel liets van Mama xxx

Papa

Hallo
Wat ben ik trots dat je zo'n avontuur meemaakt ik kan me best voorstellen dat je een hoop mooie dingen meemaakt ben blij dat je de laatste 3 weken zo ontzettend naar je zin hebt maak er nog een leuke week van en tot volgende week zondag
Gr xxx papa

René en Thea

Hoi Angela,

Wat fijn om te horen dat je het super naar je zin hebt.
Genieten en nog eens genieten van deze mooie tijd. Eigenlijk gaat het te snel voorbij, maar je zult volgende week wel genoeg te vertellen hebben als je weer thuis bent.
Ben ontzettend benieuwd naar je verhalen, meis geniet nog van de laatste week en tot snel.

Groetjes René en Thea xx

Diana Kuijt

Hoi Angela,
Wat een geweldige belevenissen weer! Fijn dat je het zo goed hebt daar! Blijf vooral Genieten!
Tot snel! Maak er een mooie laatste week van!

Groetjes Diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!