AngelainAfrika.reismee.nl

Alles even wennen.

Zo gister zijn we dan eindelijk aangekomen in Zuid -Afrika. Na een vlucht van ongeveer 17 uur te hebben gehad stond de huur auto klaar, waar we 3 weken mee rond gaan. Gister hebben we niet heel veel meer kunnen doen omdat we pas laat aankwamen en het om 17.30 al donker is in Johannesburg en heel Zuid-Afrika dus zijn we gelijk naar het hostel gegaan, die we voor die nacht geboekt hadden. Hele vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Vanochtend vroeg opgestaan om weer verder te gaan met onze tour, dit keer Pretoria hier heeft Nelson Mandela een geschiedenis en dus ook zijn standbeeld zoals op de foto. Erg mooie plek met mooie fotomomenten.

Dan het rijden hier in Zuid-Afrika.. ja dat is even wennen alles is namelijk andersom behalve de rem, gas en koppeling. Het begon dus al met het aanzetten van de ruitenwisser ipv het knipperlicht. Verder werden we gelijk al in het diepe gegooid met de rit op de snelweg en de rotondes andersom nemen, best gek maar gelukkig went het snel!

Morgen gaan we onze tour vervolgen richting de panorama route.

Hopelijk tot snel!

Liefs Angela

Vera

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen nog een hele fijne vakantie en geniet ervan pas goed op jullie zelf?

René en Thea

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet samen van alles en de mooie dingen om jullie heen. Wij gaan jullie zeker volgen. Groetjes René en Thea xx

Ellen

Wat leuk om jullie reisblog te lezen! Veel plezier met jullie Mandela-trip.

Marion

Heel veel plezier en maak er een mooie herinnering van x

evelien

fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. een hele fijne vakantie samen

Angelique en Gertjan

Fijn dat de reis goed verlopen is,
En heel veel plezier samen.
Groetjes???

Verona

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Mooie foto's. Geloof gelijk dat dat erg wennen is links rijden. Heel veel plezier samen en veilige km.

Verona

Super dat de reis goed verlopen is. Mooie foto's. Geloof gelijk dat dat wennen is dat links rijden. Maar voor de rest een fijne vakantie nog en veel veiluge km.