AngelainAfrika.reismee.nl

Een goeie afsluiting!

Nu dan echt de allerlaatste blog van ons.

We hebben weer dingen mee gemaakt die we te leuk vonden om niet met jullie te delen dus hier weer een nieuw verslag

Vanaf gister zijn we onze laatste dagen in Johannesburg vol gaan maken en zijn we naar het Lionpark geweest, dit is een park waar je gegarandeerd leeuwen ziet en ook andere dieren, wel anders dan een safari dus! Het is mooi deze dieren van dichtbij te zien, vooral als ze voor je neus gevoerd worden, toch houden we liever wel onze ramen en deuren maar gesloten want ook hier zijn ze onvoorspelbaar..

Toen we eenmaal het park hadden verlaten zijn we nog even richting een giraffe-voederplaats geweest, dit was bijzonder omdat je ze zelf mocht voeren, en dat konden we niet laten Na de giraffen zijn we nog doorgereden naar crocworld en reptille, daar zag je onder andere krokodillen, schildpadden en andere reptielen. Op de foto's is ook te zien dat ik er een paar heb vast gehouden, wel spannend maar super gaaf!

Veel gezien en gedaan dus weer, en om onze vakantie helemaal goed af te sluiten zijn we vandaag naar het Apartheid museum geweest, dit was erg indrukwekkend. Vooral hoe Mandela zich heeft laten zien in die tijd. Als afsluiter gingen we nog even langs zijn huis in Soweto, ondanks dat hij er zelf niet meer is blijft deze man bijzonder!

De foto's hebben iets langer geduurt dan gepland i.v.m. verbinding maar ook deze sfeer impressie zit erbij.

Morgen vliegen we weer terug en hopen dan ook jullie met onze echte verhalen te verblijden!

Liefs Angela & Arthur

Vera

Leuk dat jullie z'n mooie vakantie hebben gehad veilige terug reis

René en Thea

Hoi Arthur en Angela,
Er is een tijd van komen en gaan.
Wat hebben jullie een mooie indrukwekkende reis gemaakt. Niet kan niemand je meer afpakken. De verhalen horen we wel als we bij je ouders zijn. Wij wensen jullie een goede en veilige terugreis.
Groetjes René en Thea.??

Arnold

Het waren weer erg mooie foto's en verhalen. Wij wensen jullie een fijne en prettige terug vlucht naar Nederland.