AngelainAfrika.reismee.nl

Een goeie voorbereiding is het halve werk...

Het is inmiddels April als ik dit berichtje plaats, nog slechts 5 maanden verwijderd van mijn avontuur in Afrika voor een maand!

Ik heb een hele TO DO LIST waar ik zo langzamer hand al wat van kan wegstrepen,(want ja een goeie voorbereiding is het halve werk

Wink
)zo staat de afspraak al gepland voor jawel... de reisvactinates! (je weet tenslotte maar nooit wat je allemaal op loopt in een land als Afrika)
Sealed
en ook niet heel onbelangrijk het vliegticket.. deze is ook geboekt en ik vertrek om precies te zijn op 4 September naar Durban waar ik op 5 september aan kom vanuit daar wordt ik naar het project gebracht, en op 1 oktober kom ik terug en verwacht ik 2 oktober weer veilig op de Nederlandse bodem te staan.
Smile

Het doet me goed alle positieve reacties op mijn reis en de bijbehorende tips te horen en te lezen, mijn dank is groot hiervoor en hoe leuk is het voor mij om daardoor nog meer energie te krijgen om mijn droom waar te kunnen maken, zo zeiNelson Mandela ooit; A winner is a dreamer who never gives up. En zo is het ook, haal het positieve uit het leven en geniet !

Ik hoop daarom ook dat jullie net zoveel van de voorpret genieten als ik door mij te blijven volgen dus ik zou zeggen; Tot mijn volgende verhaal!

Liefs Angela

Kiss

Reacties

Reacties

Mama

Het is voor ons net zo spannend als voor jou, de eerste keer "alleen" zo'n mooie verre reis maken. We hopen dat je daar een onuitwisbare ervaring op gaat doen. En natuurlijk gaan we je uitzwaaien op 4 september!!
Xx mama

Verona

Hoi meid, het begint nu alweer op te schieten. Maar het zal in het begin wel spannend zijn zowel voor jou als voor je ouders.
Maar je kunt het meid. xxx

Diana

Jou kennende komt het allemaal goed. Ook al ga je daar ook werken, geniet er volop van. Zoiets doe je maar 1 keer in je leven! Ze zullen daar erg blij met jou zijn!
Groetjes Diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!