AngelainAfrika.reismee.nl

Het aftellen is nu toch echt begonnen!

Over precies een maand is het zover dan gaat het grote avontuur beginnen! Wat gaat de tijd snel voorbij, dat te beseffen dat er in deze afgelopen maanden toch het een en ander op mijn pad is gekomen. Zo heb ik sinds kort weer een nieuwe liefde ontmoet die zijn passie ook bij het reizen heeft liggen. En hoe moeilijk het hierdoor voor zowel mij als hem is, hij gunt me dit avontuur als geen ander! Vooral omdat hij zelf ook op reis is geweest naar Afrika. Hoe leuk is het daarom ook om deze passie samen te delen! :)

Nog een dingetje wat me vooral nog al dwars zit is mijn angst voor insecten... nu denken jullie vast stel je niet zo aan! Maarja ik doe er weinig aan, laatst zat er een (voor mij een enorme) SPRINKHAAN op mn autostuur toen ik weg wilde rijden. Zo erg als ik schrok gilde ik de boel bij elkaar en drufde niet te bewegen..maar gelukkig had ik mijn lieftallige vriend bij me die naast me zat en mij van het angstige beest verloste! Zo angstig als ik was bleef ik zitten tot het arme dier weg was, met de woorden die ik tegen mama(die achter in zat) en Arthur riep: En ik moet nog maar Afrika?! Ben nu al bang voor een sprinkhaan.. waarop ik dacht misschien toch naar mijn angst overwinnen voor al die insecten want ja in Afrika zijn dit soort dingen de normaalste zaak!

Nu ik hier over na denk terwijl ik dit typ besef ik mezelf heel goed dat het een enorme groei is in zelf vertrouwen en een ervaring die niemand mij afneemt! ;)

Met nog een maand te gaan is het aftellen dus echt begonnen,ondanks alle ellende in de wereld tegenwoordig zoals de aanslagen, laat ik mezelf niet afschrikken en blijf er zeker niet voor thuis!

Stay positive, and follow your dreams. Enjoy every moment, every day is a gift deze teksten zijn een van mijn favorite die passen bij mijn levensmotto; pluk de dag, want iedere dag is een nieuwe kans! Zo ook dit avontuur naar Afrika!

Reacties

Reacties

mama

Het begint nu idd echt op te schieten.De laatste voorbereidingen (koffer inpakken enz.) komen ook wel goed. en voor je het weet ben je al weer twee weken daar en is het alweer aftellen voor je weer naar huis komt. Maar eerst daar heel veel gaan genieten. liefs mama P.S de sprinkhaan was maar een heeeel kleintje :)

Verona

Hoi meid, wat vliegt de tijd ik weet nog dat je het zei tegen me en nu over 1 maand zit je daar al. ik vindt het superrr tof van je dat je dit avontuur in je eentje aan gaat.

En precies wat je zegt een nieuwe liefde tegen gekomen die je straks alweer 1 maand moet missen maar des te leuker is het als je weer thuis komt. Maar die insecten die angst moet je echt overwinnen maar dat komt wel goed hoop ik voor je.
Verders wens ik je heel veel succes daar in Afrika en precies wat je zegt dit nemen ze niet meer van je af. xxx Verona

Arthur

Hee Pipi, het grote avontuur komt nu idd echt dichtbij! Ik weet zeker dat je daar een fantastische tijd gaat beleven. In de aanloop natuurlijk erg spannend, zeker omdat je alleen gaat. Maar als je daar bent gaat de tijd zeker snel voorbij en ga je een leuke tijd beleven! Voor volgend jaar zoeken we dan een exotische bestemming waar we samen naartoe gaan!

arnold

Hoi Angela ,
Het aftellen kan beginnen koffers los en je geheel kleding kast er proberen in te krijgen.(die je uiteindelijk toch niet nodig hebt) er is ruimte zat voor andere dingen dus. (Paspoort, foto's van vriendje lief,ffototoestel enz enz.)afijn een hele fijne vakantie vol met iets grotere sprinkhanen dan die die op je stuur zat.enne ze hebben daar ook van die kleine sp.... hahaha. Tip neem een elektrische mepper mee ideaal.

Magda

Angela, eindelijk kun je afreizen naar dat super mooie
land aan het andere eind van de wereld! Pas goed op jezelf en Geniet van deze reis!
Zo zie je maar weer. Dromen komen uit als je hier zelf voor open staat!
Ik blijf je volgen op dit blog!
Tot over 4 weken!

arnold

hoi angela.
vandaag is het dan begonnen.
je droomreis wordt werkelijkheid.
wij wensen jou een hele leuke en avontuurlijke reis.
groeten uit wijchen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!