AngelainAfrika.reismee.nl

Wat mis ik Afrika zeg!

Inmiddels alweer een week voorbijin Nederland met na 2 dagen vrij een week werken achter de rug, wat is het wennen om die eerste paar dagen weer hier te zijn zeg! Mijn gedachten zijn nog in Zuid-Afrika naar al die mooie herinneringen en de foto's(waar ik momenteel een fotoboek van aan het maken ben).

Mijn aankomst in Nederland was heel leuk en fijn, Arthur, papa en mama en Bas mijn broertje waren me met een spandoek aan het opwachten. Ik kwam de bagage hal uit en meteen een warm welkom heel fijn! Eenmaal thuis stond me nog een verassing te wachten namelijk een zelfgemaakt hollands thuis pakket met allemaal lekkere dingen erin gemaakt door familie, ik ben enorm gemist dus! Na 2 dagen te hebben mogen ontspannen en aclaumatiseren moest ik weer aan het werk in de kapsalon, de eerste dag beviel me zwaar, alles moest weer wennen alsof je een 2e leven hebt wat hier weer doorgaat, maar na een week weet je niet meer beter!

Het is echt fantastisch geweest en zeker voor herhaling vatbaar maar dan niet meer alleen, en gelukkig hoeft dit ook niet meer .... (Toch Arthur? ik weet dat je dit leest ..

Wink
)

Ontzettend leuk ook dat iedereen zo betrokken is geweest met mijn reis en tijdens mijn reis, enorm veel steun gehad na die eerste pech week, maar dat vergeten we maar snel en kijken naar het positieve van alles!

Dank jullie wel voor het lezen van mijn blog, en dit zal zeker niet de laatste zijn, dan wel van dit avontuur dan niet van de volgende die komen gaan! Ik hoop jullie ook dan allemaal op mijn blog te zien.

Dus ik zou zeggen tot ziens!

Liefs Angela x

Reacties

Reacties

Vera

Mooi geschreven angela

Arthur

Ik ben blij dat je zo hebt genoten in Zuid-Afrika en natuurlijk helemaal blij dat je weer veilig terug bent. Tuurlijk gaan wij volgend jaar samen een reis maken! Xxx

Verona

Wat heb je er weer een mooi verslag geschreven. En dat je gauw weer went dat is 1 ding wat waar is. Welkom Thuis xx

Mama

Ik ben heel blij voor je dat je zo genoten hebt en ik hoop dat je nog veel van deze ervaringen op mag doen.Je persoonlijkheid wordt er alleen maar sterker door.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!